SomSommaren

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Nyår :D

Av Julia - 31 december 2010 14:15

Hejsan :)


Snart kommer vännerna :)

Sitter här helt färdigfixad och lyssnar på Petter :D

Vet inte ritkig vad jags ka skriva, om jag ska vara ärlig (:

Idag har vi städat och fixat i huset och sånt grejjs.

Igår var man i stället för första gången på veckor!

Var så jävla härligt :D

Fast älsklingen tyckte hon skulle testa mig igen, eftersom det var så länge sen jag var där, det slutade med att hon fick skäll. x)

Sen blev vi kommpisar igen :D

Har faktiskt saknat henne medans jag vart sjuk.. Hon skänker lixom värme.

Fast hon är för stor, för stark och för kaxig för mig.

Men jag moppsar upp mig lite, och så funkar det XD

Hehe, bjuder på lite bilder:

  Åvanför: Felicia på lilla pinnen i somras :D
Under: Amanda på Ferran i somras :)

 

Åvanför: Lavvebäbis :D


// Julia :*   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 6 juli 2011 15:39

Heeeeeeey ;D     gaaaaah! o.o  har helt fastnat på en film, kan inte sluta se den! xD Om ni inte har sett Så Olika , gör det! :o Hade värdens jävla blogglust, men nu kommer jag inte på någonting alls att skriva.. -.-' Typiskt! x'D  ...

Av Julia - 26 mars 2011 18:42


Hej igen bloggen :D efter typ fyra månader eller nått ?  x'D   JAG ÄR SÅ KLANTIG !! :o skulle hoppa ner för det sista trappsteget i trappen förut och lyckades trampa snett! -.-' så nu sitter jag här med lindad fot och har skit ont... :/ M...

Av Julia - 13 januari 2011 20:31

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ ANDREAS WEISE :D Han är nominerad till Årets Tv-personlighet på Finest.se Länk: http://finest.se/awards/site/  :D Tryck och rösta :D   NU!   puss :* ...

Av Julia - 13 januari 2011 20:13

   FAN! -.-'  Har suttit på datorn och gjort ett hjärta, ett rött ett med texten 'Jag hjärtar dig' *formar mina händer till ett hjärta.* och sen så är det fel format för att lägga upp på bloggen... ;__;   Tog mig typ tio minuter att göra hjärtat...

Av Julia - 6 januari 2011 17:31

HEEII :D   Just nu är jag glad. Varför vet jag inte riktigt :)   I måndags kom Vicki hit och hon stanna tills igår. Blev en tur på stan med henne och köpte en assnygg T-shirt och en skitmysig vit kofta, Super nöjd :D Sen blir det att ...

Presentation


Heei :D
Jag är en glad och sprallig tjej på 15 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards