SomSommaren

Alla inlägg under december 2010

Av Julia - 31 december 2010 14:15

Hejsan :)


Snart kommer vännerna :)

Sitter här helt färdigfixad och lyssnar på Petter :D

Vet inte ritkig vad jags ka skriva, om jag ska vara ärlig (:

Idag har vi städat och fixat i huset och sånt grejjs.

Igår var man i stället för första gången på veckor!

Var så jävla härligt :D

Fast älsklingen tyckte hon skulle testa mig igen, eftersom det var så länge sen jag var där, det slutade med att hon fick skäll. x)

Sen blev vi kommpisar igen :D

Har faktiskt saknat henne medans jag vart sjuk.. Hon skänker lixom värme.

Fast hon är för stor, för stark och för kaxig för mig.

Men jag moppsar upp mig lite, och så funkar det XD

Hehe, bjuder på lite bilder:

  Åvanför: Felicia på lilla pinnen i somras :D
Under: Amanda på Ferran i somras :)

 

Åvanför: Lavvebäbis :D


// Julia :*   

Av Julia - 24 december 2010 17:40

Tog ett tag att hitta ett bloggnamn som funkade för mig och bloggplatsen, men nu är jag här :D

Just nu sitter jag i mosters hus i molkom, med hörlurar över öronen och lyssnar på Daniel Norberg på hög volym :D

Smsar gör jag också, fast det gör jag nästan jämt.. xD

Här har vi inte börjat med julklapparna än, alla måste smälta maten först.. -.-

Vet faktiskt inte riktigt vad jag skriva, men skriver mer sen!

När jag fått julklapparna :D


Dagens låt: Don't look back in anger-Daniel Norberg :D


Puss

// Julia :D


 

Can it be love?

I think so..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heei :D
Jag är en glad och sprallig tjej på 15 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards